Valley of the Slavyanka river in winter

63 vots
Presa el 23/01/13
The Temple to Friendship was built by Charles Cameron between 1780 and 1782 and was, in fact, the first edifice he constructed on arrival in Russia from Britain.
Continuar llegint +

Autor:

Andrew Varlamov
Membre Argent
Distingit

Latitud: 59° 41' 16" N, Longitud: 30° 27' 26" E veure »

Lloc: Russian Federation

Deixa el teu comentari:

[ * ] = camps obligatoris.
El teu nom: *
El camp de correu electrònic és obligatori, però no apareixerà publicat en la pàgina web.
El teu correu electrònic: *
La teua pàgina web:
El teu comentari: *